21 december 2008

En ny kompis till Klara är född..



I fredags passade vi Idas kompis Hugo. Jessica skulle på julbord på sitt jobb. Alla tre barnen åt och sedan sov dom en timme samtidigt så det var skönt. Här visar Ida Huga hur man pusslar. Ida är jätte duktig på pussel.




Här har vi våran gran, den är i plast men vi känner att det blir nog bäst med det när man har två vildingar hemma. Men dom har inte rört den dom har varit super duktiga.



Och här ser ni en liten Ella som skulle kommit den 15 Januari men hon ville visst ha klappar i år, så i natt 00.36 tittade hon ut. Jag fick sms av mamman 00.42 så allt hade gått väldigt bra. Jag fick komma till Möldals BB och titta på lillan för hon är liten 2765 tror jag att hon vägde och var 46 lång. Det är min kompis Emelie och hennes Stefan som är stolta föräldrar till Ella.

Och våran Ida stannar hos moffa och Bodil till på tisdag morgon då jag hämtar henne. Så nu ska vi Jag, Daniel, Sofi och Pehr äta middag ute. Hoppas Hoppas Klara fortsätter sova i vagnen där jag nattade henne för en stund sedan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vilken söt liten bebis :)