09 januari 2009

Ella är född Pehr ändrade sig det blev Elsa istället

http://www4.lthalland.se/extra/baby/?module_instance=1&action=baby_show&id=25986



Jonna och Elsa på Webbisar.


Kl 01.11 ringde sofi och sa att hon ville att jag skulle komma. Jag körde upp till Kaprifolvägen och dom stog i dörren när jag kom. Jonna låg och sov men redan efter en 15 minuter så vaknade hon och jag berättade att dom åkt för att hon blev glad. Kl 02 fick jag sms att dom var framme på Varberg. Jag och Jonna hade svår att somna om. Men till slut så somnade vi, men då kom det nytt sms. Ella var föd kl 03. Vikt och längd vet vi inte ännu. Nu sover Jonna så jag har inte berättat att hon blivit storasyter ännu. Grattis hela familjen Sundin till Elsa.

1 kommentar:

Olivia sa...

Grattis till kusinen, det gick ju fort! :) Kram