16 april 2009

Jag har varit på jobbet..

Idag vid Lunch så pratade jag med min chef på jobbet. Vi diskuterade schema och sommaren när jag jag ska börja jobba m.m. Vi kom fram till att jag behövde komma in till jobbet för att lägga mitt schema IDAG.. Så jag packade in mig och Klara i bilen och körde mot Mölndal och IVA. Ringde mormor så hon kunde hämta Ida på dagis. Det känndes jätte konstigt att gå in på avd. Men alla blev glada av att se mig och jag dem. Alla tyckte att Klara var rolig och söt. Jag satte mig framför datorn och la mitt schema inte lätt att veta hur man vill jobba i Augusti och September men men det blev nog rätt bra. Nu ska det bytas och fixas med dom andra på natten så man får ihop det. Så vi får se hur det blir i slutändan...Dom frågande om jag kunde tänka mig att jobba lite extra i sommar och det tackade jag ja till.

Efter detta så blev det hem och fika med mormor och Ida. Middag och sedan gick vi och åt glass med farfar Roland på torget..

Inga kommentarer: