09 juli 2009

Jobbar en natt på IVA

Idag har vi varit i Frillesås och badat och lekt med familjen Bergkvist hela dagen. När vi varit hemma en stund så ringde min telefon det var jobbet som undrarde om jag kunde komma och jobba inatt. Ringde mamma och frågade om hon kan ha tjererna medans jag sover på torsdag förmiddag ett par timmar det kunde hon. Så jag åker till henne och sover och hon åker hem till Fjärås innan D åker till jobbet. Så just nu är jag på jobbet det är rätt lungt men många patienter. Förra natten var katastrofal tydligen därför blev jag inringd. jag tycker det är skönt att vara hör och gå igenom lite inför min jobb start den 3 Augusti.

Idas barnkalas var en rikigt höjdare det kom 10 kompisar till Ida så det var 13 barn och lika många vuxna. Vi åt Hans plättar och Bodil sylt lekte och åt tårta och glass lekte ännu mer och hade fiskedam. När vi satt på Idas sängkant innan hon skulle lägga sig på sin 3 årsdag så pratade vi om dagen. Hon verkade väldigt glad över alla sina presenter och att hennes kompisar varit hemma hos henne.

Vi älskar dig lilla Ida.

Inga kommentarer: