21 februari 2010




Imorse när jag kom hem så var det bara att ställa bilen på gatan och sätta igån att skotta.. Ny snö nästan 2 dm igen.. Så vid halv 9 somnade jag. Sov lite oroligt så jag visste att resten av familjen var på väg hem.. Vid 11 gick jag upp och då kom dom strax efter.
Daniel satte igång att skotta lite mer ordentligt. Jag fixade iordning ida för kalaset. Lämnade henne hos Annie utan problem.
När jag hämtade Ida efter kalaset var vi ute hela familjen ett tag. Mysigt men väldigt svårt för Ida att gå i snön. Men hon kämpade bra. Klara får man ju bära hela tiden.

På kvällen fick vi ved leverans av farmor och farfar så skönt nu kan vi hålla värmen lite extra nu när det ska bli -20 inatt. Vi fikade lite innan dom åkte hem.

Nu ska jag gå och sova. 2½ h timmars sömn är väl inte riktigt smart.
Och just nu fick jag höra att alla skolor och förskolor är stängda imorgon. Tur vi är lediga.



<

Inga kommentarer: