05 november 2010

                                       Klara hjälper till med Tacosen ikvälll
                                    Morgon dagens biljetter
Nybadade, ny målade naglar, och klippna naglar.

Ja ha då e det bestämmt vad jag ska göra på tolvslaget iår... Tycker det är rätt skönt att ha det ur världen.. Jag ska var på min älskade arbetsplats.. Det gapade stort och tomt på en plats där så jg tog bort en natt mellan juldagen och annandagen och blev ledig 9 nätter och tog nyår istället... Ja ja någon gång måste det göras.. Har aldrig jobbat en nyårsafton innan.. Vi hinner ju äta middag ihop m.m.  Men men det är länge tills dess..

Inatt blir det jobb igen. När jag vaknar stårnog Ida start klar för att åka in med mig till Bion i Kungsbacka och se Sammys äventyr med Jonna...Vi mammor ska ju också med såklart.. Ska bli riktigt mysigt..

Inga kommentarer: