24 april 2008

Ida ammar nallen.


Igår hände det som jag länge väntat på, Ida gick runt och lekte med en nalle och rätt som det va satt hon där jag brukar amma Klara och gjorde som jag brukar fast med sin nalle. Drog upp tröjan la till amningshanduken och nallen till bröstet. Det va så gulligt så.

Men innan detta hände så hade hon varit på dagis och när jag skulle hämta henne där så gick jag den väg jag brukar men idag va det ett fönster ivägen som stog på vidgavel ut från ett klassrum så jag fick det i pannan så jag blödde en del. Hem och gick upp till husläkarna som tejpade och tvättade mig lite. Är rejält öm idag men jag slipper nog blåmärket men bulan e där. Typiskt vi som ska ha dop i helgen men men Huvudpersonen är hel och hur söt som helst.



På kvällen kom farfar hit och passade Ida så att Daniel kunde följa med mig på min motions runda det va mysigt. Klara sov så sött i vagnen hela promenaden.

Ida nattade farfar läste saga och bäddade ner honom så fint. Fast när vi kom hem så sov Ida så sött och farfar såg på TV.

1 kommentar:

Bodil sa...

Så det kan gå Karin. Härligt foto på Ida och farfar.
Vi ses i morgon! Hoppas dukarna räcker.
Kram