24 juli 2008

Liseberg.

Två förväntasfulla tjejer
Roland med alla sina små barnbarn

Flygplanen skulle tjejerna åka och det fick dom göra själva inga vuxna med här inte


Jonna va så duktig och tryckte på knapparna så dom kom uppåt Ida är överlycklig

Ser du mig mamma
Ida och farfar hälsar på Kaninerna

Ballonger fick dom också mycket poppis

Pariserhjulet åkte vi alla utom Roland han har tydligen höjdskräck

Roligt roligt

Farmor och Klara

Jag tycker mina fötter e roligast just nu.

Två mycket trötta tjejer på väg hem igen.


Denna roliga dag hade vi i tisdags med farmor och farfar. En heldag med allt roligt som Liseberg har att bjuda på. Fast till slut orkade inte Ida mer vid 16 tiden somnade hon sittandes i vagnen, sov i 45 minuter sedan va det full fart igen. Tur med vädret hade vi men lite för mycket folk långa köer.









1 kommentar:

Catharina sa...

Det ser ut att ha varit en härlig heldag!! Tjejerna ser grymt nöjda ut!

Jag läser din blogg hela tiden (när jag hinner alltså) men är dålig på att kommentera (kräver helst två händer när man ska skriva...).

Hoppas allt är bra! Även om Klara känns så mkt större än Gabriel nu så är de ju faktiskt "lika gamla" dvs födda samma år, så om några år känns de nog rätt jämngamla!

Hur går det med husletandet förresten? Förutom att vi skulle behöva mer skugga på uteplatsen är vi grymt nöjda med vår stora lägenhet och att den är på marken, nästan nästan som ett radhus (förutom grannar som tappar ner saker från balkongen typ varje dag...)

Kram Catharina