01 februari 2009

Inte kul att vara sjuka

I helgen har Sofi och Pehr flyttat till sin nya lgh i Kolla så fin är den, uteplats både fram och bak. Daniel hjälpte till heldagen, jag var hemma med flickorna. Ida har mått bra så idag kl 10 var hon 48 timmars sympton fri. Men i morse började Klara bli dålig igen så synd om henne. Iris kom och hämtade Ida för att hon skulle få leka och komma ut idag. Skulle få hem henne efter ett par timmar men båda jag och Daniel blev dåliga. Hon stannar hos mormor inatt och sover. Så två sjuka föräldrar har tagit hand om en ledsen Klara hela dagen. Hennes rumpa ser inte rolig ut. Daniel är inte fräch men jag känner mig lite bättre har fått i mig en knäcke och blåbärssoppa.




En styck sjuk familj.


Lite lek igår på dagen.

Jag ska ha klädparty här på torsdag men barnkläder från www.meandi.se hoppas vi kan ha det.

Och så att vi blir friska snabbt vill ju ha kalas för Klara på söndag.. Men då måste alla ha varit symptomfria i 48 timmar innan.

Inga kommentarer: