05 december 2009

Hugo Eriks dop 5/12-09

Idag var det Ikea som gällde på förmiddagen. Iris kom ner och passade tjejerna medans jag och Daniel åkte iväg. Vi fick handlat det vi skulle och tittat på lite saker till oss också. Men bara tittat..

När vi kom hem så blev det lite stressigt vi skulle ju vara i kyrkan kl 14. Det var vi också redan 10 i faktiskt.

Dopet gick bra jag fick faktiskt en liten tår i mitt öga av lycka när jag såg hur fin lille Hugo var i min farfars dopklänning från 1912..Dom frågade häromdagen om vi hade en klänning att låna ut.

Och idag var det Klaras tur att ta på sig Burberry klänningen som Ida fått av Anders och Katarina i present. Och en fin RL jacka till hon var så söt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er!
Tack för att ni kom på dopet. Nu kan man andas ut när grabben är en god kristen. Men vem är Hogo Emil ?

Joel

Anonym sa...

Hugo Emil menar jag

Anonym sa...

Såja