19 december 2009

När jag kom hem från jobbet imorse så var hela min familj vaken och såg på TV. Jag gjorde en smörgås var till tjejerna innan jag gick ner och la mig. När jag vaknade vid 12 så var det väldigt tyst hemma. Daniel var hos Kjell-Åke och hjälpte till med lite el. Tjejena var också med. Så jag tog cyklen bort för att hämta dem. Det var ju dax för Klaras vila.

Tjejerna hade varit så duktiga där borta mamman i huset var väldigt imponerad att dom var så lätta att passa. Dottern i Huset (Ebba) och jag pratade lite om att hon kan tänka dig vara barnvakt. Perfekt att ha lite extra barnvakter att tillgå.

Inatt är jag ledig men ska jobba imorgon igen. En jobbarkompis ville byta lite turer i helgen....Rätt skönt att vara ledig lördagkväll

Här hemma idag har tjejerna klätt ut sig. Klaras klänning var lite lång så hon tröttnade på att trilla...

1 kommentar:

Bodil sa...

Riktiga små prinsessor. Söta!!
Kram Bodil