08 april 2010

Efter vi släpt av farfar vi sjukhuset igår åkte vi förbi IKEA och köpte lite värme ljus då dom var helt slut här hemma.. Det gillar jag inte.
Innan vi åkte hem åkte vi förbi närakuten då jag tyckte Ida kändes varm igen och hostan inte bättre. Lång kö gjorde att vi åkte hem ett par timmar och kom tillbaka sedan då det blev vår tur med en gång. Ett bra system tycker jag. Missar man sin tid så hamnar man först när man säger att man är tillbaka igen.

Hämtade hämtade Klara på dagis och hem och lekte ute idet fina vädret. Jag tvättade både våran och svärföräldrarnas bil. När Daniel kom hem och fixat middagen så kom grannarna med in på dinner men sedan fick jag bråttom skulle ju fika med Jenny och Stina på Karma.
Hallonpaj och te inte dumt alls. Och fick pratat en massa med vännerna jag inte träffat på länge..

Inga kommentarer: