21 april 2010

Sjukhusdag

Vilken dag vi hade igår resan till Lund gav och riktigt bra besked läs Bodils blogg så får ni se..

Vi hade en riktigt trevlig dag. Väl tillbaka i Kvibille tittade jag på lekstugan vi ska hämta där den e fin. Men står lite lurigt till så det blir lite mecka att få den till bilen men allt går.

Efter god middag så körde jag hem, farfar passade flickorna medans Danilel och Johan var borta i skogen och fixade med veden.
När jag kom hem och tittade på Klaras finger som hon klämde i torsdag inte fint så fick vi åka iväg till vårdcentralen så doktorn fick trycka ut varet. Hon tyckte nog det var skönt för hon sa inget..Idag ser det bättre ut.

2 kommentarer:

Catharina sa...

Är det Jonas och Carinas lekstuga? Vi har en liten bod på tomten som jag tänker att man kanske kan bygga om nån gång, men än så länge får den forstätta vara förråd..

Härligt att det gick så bra i Lund!!

Olivia sa...

Stackars lilla Klara, hoppas det är bättre idag!
Vi har påbörjat operation "utan napp under dagen" med Lucas och följt dina råd. Det har faktiskt gått rätt bra måste jag säga! Lite tjat och lite gråt ibland men för övrigt så tycker jag att L har varit duktig. Skönt! Det är femte dagen idag, det blir ju lättare och lättare... Kram