27 september 2010

Lördagen

 I Lördags när Ida var på dansen så var jag och Klara på MC donalds och åt lite mat.  När vi sedan hämtat Ida så blev det STORA godis affären innan vi åkte hem. När jag hastigt åkte ner till halmstad då Bodil blivit sämre kom Sofi och hämtade Ida och Daniel som skulle till frisören och Ida fick leka med Jonna. Sedan fick dom ha Iris bil. Iris var i Sundsvall så den var ledig. Jag och Klara åkte som sagt mot sjukhuset men vad skulle jag göra med Klara?? Ringde fågelsången Fiona jobbade,, Inget svar i sommarstugan.. Men jag tänkte jag ringer farfars mobil och vilken tur jag hade dom var i Veddige så vi möttes på vägen så dom tog våran bil till stugan med Klara och jag tog deras till sjukhuset. På väg hem på kvällen åktejag sedan förbi stuganoch hämtade lilla Klara. Tack alla för hjälpen i lördags.

Inga kommentarer: