21 oktober 2010

Regn och storm och lite snö

                       Inte dumt med bad efter en regnig och kall dag
                     
                      Pratar lite med mormor ska ju dit och sova över imorgon
                         Lite ovänner när det gäller låt val..
                         Men sedan blev det dans i nästan två timmar..
                       Lite gammal "näsa" vill inte riktigt sitta kvar..
Min fina fina lyckta jag fick i 35 års present av Gudmor, Tommy och Anna med familj. Lyser så fint i det hemska vädret vi har ikväll..

Idag när jag vaknade åkte jag och Ida till doktorn som ville ha lite nya blodprover de var lite förhöjda på gluten sist vi får hoppas det var något tillfälligt. Sedan var det ett besök hos uroterapin en sväng där det hade blivit bättre. Vi tog sedan och gick till salong Jan och klippte Idas toppar lite. När vi hämtat Klara så blev det mys hemma hela kvällen med mycket dans och packande. Imorgon ska tjejerna sova hos mormor och på lördag åker dom till Fiona och Lasse medans vi åker till Stenungsbaden.

2 kommentarer:

Olivia sa...

På alla bilder har du alltid så fint och väl städat hemma! Jag beundrar dig! Speciellt med två barn... hur lyckas du?! :)
Kram!

Familjen Norén sa...

Sedan vi flyttade från lgh så har dom sina rum till leksakerna nu har jag leksaksfritt i v-rummet. Men självklart leker dom i v-rummet också men vi städar efteråt... Jag är galet pedant tyvärr..