16 maj 2008

Ida är i Kvibille.



I helgen ska vi till Storgatan 1 och äta färsk sparris det e väldigt gott. Vi går dit varje år och äter oss riktigt mätta. Så igår åkte vi till Kvibille för att lämna Ida, Birgitta följde med oss kul att slippa köra själv och ha någon som passar tjejerna där bak. När vi kom ner fick vi nybakt sockerkaka. Och till lunch blev det grillat hur mysigt som helst hadde vi det i solen. efter en stund hittade jag Bodil och Birgitta i växthuset smakandes på något starkt.




Igår hann vi med ett möte på gården med de nya ägarna vi ska börja sopsortera. Känns bra att göra något för miljön. Efter detta så åkte vi på husvsning i Allarängen. Ett mycket fint och mysigt hus. Men Tyvärr för litet för oss. Roland va med oss och som seda bjöd oss på mat på Esters. MYSIGT...
Så nu har vi bara lilla Klara här hemma mysigt att bara ge henne all min tid fast jag ger gärna lite åt min man också. Och jag vet ju att Ida har det hur bra som helt hos Morfar och Boboa som Ida säger.

Inga kommentarer: