19 maj 2008

Sparrisfestival

I helgen har Ida varit i Kvibille hon har haft det hur bra som helst. Titta gärna på Bodils blogg så ser ni ett par fina kort på henne. Vi har på våran Ida fria helg gjort blandade saker. I fredags åt vi gott och drack lite vin.





På lördagen vaknade vi vid 10 det var skönt det. (jag har inte sovit så länge på snart 2 år) När vi väl kommit upp så gick jag och Klara på 15 års kalas hos Theresa, hennes son fyllde moppe i veckan. God smörgåstårta bjöds det på. Men jag fick ju tänka mig för när jag åt för på kvällen var det ju dax för sprrisarna då kan man ju inte vara mätt. Daniel va hos Ulf och hjälpte till med det som behövdes göras innan deras bastu är klar.



Sparrisarna avnjöt vi sedan på Storgatan 1. Vi hade lite förfest hos oss innan. Champangne blev det också då Lasse och Fiona firade 28 år som gifta.


Klara sitter nu i IKEA matstolen lite då och då hon verkar trivas med det. Ida e väl inte lika glad för att låna ut "sin" stol.














Inga kommentarer: