18 juni 2008

Utmaning från den gravida systern.

Bloggare utmanar varandra då och då jag känner ju inte så många som bloggar eller som läser min blogg, tror jag. Har du som läser min blogg en blogg så lämna gärna en kommentar..Fast det får ni andra också gärna göra. Det är bara att skriva en kommentar och posta den anonymt det behövs inga lösen eller något... Vore så kul att se vilka som tittar på familjen Norén.



Hur lång är du? 162 cm.

Vilken ögonfärg har du? Blåa.

Vilken hårfärg har du? Brunt med slingor.

Familj? Man och två små söta flickor.

Har du någon bil? V70 med en massa bilbarnstolar i.

Vem ringde dig senast? Jessica Hugos mamma, planerade vad vi ska ha med när de små slutar på dagiset i morgon.

Var tror du att du befinner dig om tio år? I en villa här i Kungsbacka hoppas jag.

Vilka städer har du bott i? Lindome, Kungsbacka, Kvibille, Trollhättan, Vinslöv, Mölndal, Skärhamn, Kungsbacka tror inte jag glömt något...

Hur många högskolepoäng i det gamla systemet har du? Vet inte, inga tror jag...

Vilket program läste du på gymnasiet? HK.

Vilken är din favoritglass? Lakrits puck.

Kan du några andra språk än svenska? Engelska och Idas språk.

Har du någonsin åkt ambulans? Tyvärr två gånger en gång med Ida och en med Klara.

Har du fått fortkörningsböter någon gång? Japp..

Favoritdrink? En från Esters som inte har något namn. Dom vet vilken jag ska ha när jag kommer..(fast det va ju ett tag sedan)

Hur gör du för att lufta din ilska? Ryter argt.

Vad är du rädd för? Att det ska hända min familj något.

Hur många år har du jobbat på ditt nuvarande jobb? 3 år.

Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Självgoda människor.

Hur många tatueringar har du? Inga alls.

Vad ska du göra idag? Gå och lägga mig e ju inte så nöjd med förlusten...

2 kommentarer:

Catharina sa...

Jag lämnar en kommentar fastän du väl vet att jag är här inne och tjuvläser allt som oftast :-)

Bebisen ligger stadigt med huvudet neråt, och sf-måttet var 34 = ganska litet, men det är tydligen vanligt när man är lång, bebisen ligger väl och sträcker sig där inne på nåt sätt...

Idag blir det ganska lugnt, jag ska äta lite lunch, och sen åka till elgiganten och hämta vår diskmaskin om de kan hjälpa mig att bära ut den till bilen... bäst att åka innan hela Stockholm drar iväg för att shoppa innan midsommar ;-)

Catharina sa...

Hej hej! Helt OK med kusinbebis :-) Roligt, då får vår killbebis två storkusiner, som är tjejer dessutom, att leka med. Tackar för tipset om mobilladdare och kamera (med laddat batteri...). Nu tvättar jag i alla fall babykläder och handdukar och lakan, så ett steg i rätt riktning mot bb-väskan... Kram kram!