25 september 2008

I 229 dagar


Ammade jag min älskade lilla Klara men nu är det slut på det.. Igår morse kl 06:00 fick hon sin sista slurk.. Första gången inatt försökte Daniel med välling gick inte så hon fick skrika tills hon somnade om igen inte kul för mig och inte kul för mina tuttar som fick lite aj aj..Nästa gång hon vaknade försökte jag med välling igen gick inte. Så jag provade med vanligt vatten och oj oj vad hon drack. Slutsats ungen gillar inte välling. Så när hon vaknade i morse gick jag upp och gjorde gröt till henne hon åt med god aptit.


Vi har sopsortering här i vårat område Ida och pappa har just(igår eftermiddag) varit ute och sorterat hon tycker det är kul att gå till de olika kärlen. Vilket väder vi hade igår 19 grader på eftermiddagen...
Trollungarna gungar i det fina höstvädret..

1 kommentar:

Bodil sa...

Men vad Klara är lik Ida. Ser man foton där de är jämngamla skulle inte jag se vem som är vem.
I morgon åker jag till Stockholm. Skall hälsa på hos Anders och Katarina och nästa vecka är jag hos Catharina, Johan och lille Gabriel. Ska bli så kul.
Ha det gött och njut i solen!