30 september 2008

Fint besök

Fin besök från Skärhamn har vi haft i helgen Anna-Maria min gammla granne med barn var hos oss i lördags. Här ser ni Alva och Viggo på promenad med Ida. Alfons mellansyskonet var kvar hemma.

Viggo och Ida
Senare på eftermiddagen åkte vi hem till Monica och Peter på en grillafton. Här ser ni tjejligan i fina kläder.
Pappa matar Klara på golvet ingen barnstol fanns
Ser jag rolig ut så här eller? Ida är hög på socker här bjöds på lördags godis i stora lass.
Vi har haft en riktigt mysig helg. Med underbart väder mer än vad man kan säga om vädret denna veckan fy vad tråkigt det är med regn.
Nu börjar jag tänka på kommande helg då vi ska på fest utan våra barn. Första gången vi ska ha barnvakt åt Klara... Lete nervöst..


3 kommentarer:

Catharina sa...

Har varit för slö för att ta fram kamera OCH sladd till datorn, men jag lovar att du ska få se bilder, extra kul eftersom du sett hur det såg ut "före"... Kram och hoppas allt är bra med er!!

Catharina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Catharina sa...

Det var jag som skrev samma sak två gånger, så du inte blir för nyfiken på vem som tagit bort sin kommentar :-)