06 september 2008

Skärhamn och studio Ck

Mats och Klara
Igår var vi hemma hos Mats och Carina på middag. Klara var trött men ville inte sova konstigt men hon var på väg att bli förkyld så kroppen var väl lite jobbig mot henne. Ida lämnade vi hos Kusinen men fick hämta henne kl 20. Ville inte sova över. Hon har inte varit så mycket själv hemma hos dom. Vi tror att det va därför.
I torsdags så åkte jag och Klara ut till Skärhamn på Tjörn där jag bodde för ett par år sedan. Skulle hem till Anna-Maria på klädparty Me&I ett mycket mysigt klädmärke för för barn och lite till vuxna. Men vi han med att hälsa på lite annat folk också. Här ser ni Klara med Linneá. Mitt ex lillasyster. Vi var även på mitt gammla jobb. Ida hämtades av mormor på dagis och sedan sov hon över där.

Jag och Emelie va på en blåsig promenad.

Här ammas Klara maten går bättre och bättre så just nu ammas hon bara på kvällarna. Men fortfarande bara smak portion med gröt mer går inte..

Vi tog kort för ett par veckor sedan hos studio CK. Jag fuskade lite och tog kort på kort så ni kan få se, det finns 12 olika kort men är är ett litet urval. Orkade inte scanna..
Kompisar

Klara

Mina Burrberry Tjejer

2 kommentarer:

Olivia sa...

De är så otroligt söta dina tjejer!!!

En grej som funkar med Lucas är att få honom att äta från vår tallrik. Har du provat det? Han vill helst få det vi får, så ibland lägger jag hans mat i min tallrik och då vill han ha massor! ;-) Kanske funkar för er också?! Lycka till!

Catharina sa...

Jättefina bilder från fotografen!! Jag har tänkt ringa om ert Stockholmsbesök - vi vill så gärna att ni kommer hit också, så jag hoppas schemat inte är fullspäckat...

Kram C