11 oktober 2008

33-års dagen och magsjuka!!!

Ida och pappa har slagit in detta fina paketet.

Finaste rosorna fick jag av min familj.

Idag fyller ju jag mamma Karin 33 år. Dagen började med god frukost sedan paket öppning fick en jättfin jacka av familjen och svärföräldrarna. Ett presentkort på behandlingar på Tylösands spa dit jag ska i november av min mamma.

Efter detta så tog jag och Ida bilen bort till hoppis och skuttis. Regnade ute så cyklade var inget roligt allternativ. Kom hem och Ida la sig för att sova middag när hon vaknade så hade hon ont i magen och jämrade sig, sprang till toan MAGSJUKAN... Hon har aldrig haft det förut..

Så nästa seg blev att ringa runt och ställa in kalaset som skulle vara i morgon. Jätte tråkigt men så här är det väl att ha barn. Theresa kom på besök med ett paket så hon och jag gick ut och tog en fika på stan.

Nu ikväll så har vi i familjen ätit en god middag och ätit glass. Ida somnade som en stock här vid 19 tiden.

En tårta blev det allt ändå trots sjuka barn.Jätte mysig kväll hade vi.

1 kommentar:

Olivia sa...

STORT GRATTIS i efterskott!!! Kram, Olivia :)