21 oktober 2008

The Studio

I morgon ska jag åka in till Göteborg och vara modell för en dag ska bli så spännande. www.thestudiogroup.se man stylas och fotas av proffs tar 3-4 timmar och allt är gratis. Om man sedan vill köpa kort kostar dom. Jag ska ta med Klara men Ida ska få på dagis hela dagen. Daniel hämtar när han slutat jobbet.

Och ikväll ska jag in till Göteborg också, ska till ett ställe som heter Säkra dom pratar pengar jag ska dit med svärmor ska bli mysigt. Äta trerätters och dricka gott. Sminka mig två dagar i rad hör ju inte till vanligheterna.

Och på torsdag är det husvisning www.hemnet. Halland, Kungsbacka, Villa, Kungsbacka Ysby, Särövägen. Gå gärna in och titta. Största nackdelen är ju blåbetongen i källaren...

Fullt upp kan man ju säga..

1 kommentar:

Catharina sa...

Tapeten är läcker, men hittar du inte så får jag fråga i tapetaffär. Det är ju inte imorgon vi ska ta tag i nästa projekt här hemma, frågan är om det ens blir innan jul.

Haha, nej sminka sig gör man ju inte jämt!! I torsdags var jag på möte och middag med jobbet, då hade jag foundation, kajal, rouge och allt :-) Det har nog inte hänt sen Gabriel föddes, haha!! Ha det så trevligt! Modellandet låter roligare än Säkra-föredraget...