06 oktober 2008

Hänt i helgen

I fredags hade vi räk och krabb kväll hemma. Anders, Katarina, Iris, Hans och gammel som Ida säger om gammelmmormor. En mycket trevlig kväll och jag fick övat på vinet. Bra det eftersom jag och Daniel skulle på fest på lördagen i Hanhalsgården.


I lördags kom Håkan och Charlotte vid 16 tiden så att Ida skulle ha tid på sig innan vi gick men vi blev mer eller mindre utslängda av Ida hon tyckte vi skulle gå. Kvällen var lyckad och här hemma hade allt också gått bra. Eftersom det va oväder här så gick strömmen på festen så vi gick hem lite tidigt. Men skönt ändå Klara gick ju upp vid 6 tiden även om vi varit på fest..

Men hon är ju söt ändå....Ser ni risgrynen?


Mamma jag är pigg.....

Söndagsmys
I söndags tittade gammel förbi och lekte med ida en stund. Först var det dans stund sedan lite mys i soffan

Här har vi ett gäng med tjejer... Klara är ju extremt mammig just nu så Ida blir lite ledsen ibland men vi tror vi har lösningen här, en bärsjal som jag fick av svärföräldrarna i julas men ej blivit använd så mycket men nu så..


Ska bara lära mig att knyta den så det känns rikigt bra..

1 kommentar:

Catharina sa...

GRATTIS Karin på födelsedagen!!

Kram kram

Catharina och hela familjen