19 mars 2009

En bra dag idag

Ida gick till dagis imorse och hennes kompis Felix var tillbaka efter lunginflammationen så hon blev väldigt glad. Jag och Sofi gick våran promenad så skönt i vårsolen. Hämtade Ida på dagis med farfar och mötte Familjen Sundin för en stunds lek i vårsolen härligt.
Jag skulle åka och träna boxning idag hos Jenny tog med mig Ida så hon fick leka med Adam medans vi tränade.
Kom hem och skickade ner Daniel för att hämta den sista tvätten i tvättstugan som hängde på linorna. Han kom upp med färdig viken tvätt. Någon av mina underbara grannar hade vikt all min tvätt och den låg i storleks högar så gulligt gjort. Vi är bara 7 lgh som delar på tvättstugan..Och bara vi som har barn. Så det var väl någon som var sugen på att vika små kläder.. Bra för mig.

Så denna dagen har varit en super dag. Förutom just matchen som spelas nu mellan Frölunda och Hv71 då...

Inga kommentarer: