02 mars 2009

Söndag i Benareby

I går var vi hemma hos Maria, Daniels gammla vän. Hon bor just nu hemma hos sina föräldrar och ska flytta in i sitt hur om en månad. Så vi var där och hjälpte henne med att få ordning på lite ved. Fika och titta på fina hästar och katter för Klaras del var nog mest uppskattat. Familjen Wall bor otroligt fint vid en sjö som var av is just nu.


Vedfixarna





Senare på kvällen var farmor och farfar här och vi planerade resan till Idre. Vi åker på lördag jag längtar så mycket det ska bli så härligt att få se lite (fast det är mycket har jag hört) snö och åka skidor. www.idrefjall.se

2 kommentarer:

Bodil sa...

Är det inte så här familjen Norén skall leva? Nära naturen och djur inpå knutarna. Jag njuter när jag ser vedhuggarna. Ida hälsar att det är mysigt hos morfar - fast idag är hon själv med Bodil. Morfar är på jobbet. Faktiskt mysigt även utan morfar!
Vi ses snart!
Kram från Ida och Bodil

Maria... sa...

Hej på er!

Blev ni inte lite sugna på att flytta till Benareby? ;-)

Jag kanske ska hålla utkik efter hus till er! =)) Tänk vad trevligt det hade varit!

Kram Maria