12 februari 2008

Hela familjen hemma.












Hej det va ett tag sedan. Igår kom vi hem jag och lillan. Daniel och Ida kom till BB vid 9 tiden och hämtade oss. Sedan va det ju lite turer innan vi blev utskrivna. Men vid 11 va vi hemma igen så skönt. På Daniels födelsedag och allt. Vi mös hela dagen men va ju tvungna att fixla lite skulle ju ha kalas kl 16. Men jag hade catering Iris gjorde pajer och sallad och Birgitta stod för tårtan. Och jag hade gjort mycket klart för gästerna att kl 19 e kalaset slut. Kl 19:44 sov Ida och jag och Daniel låg också i våra sängar.


Första natten hemma förlöt smärtfritt med lite ammning och gos. Ida kom in till oss kl 06 så det får vi ju vara nöjad med. Lillan e jätte snäll och underbar på alla vis.


Idag så är Ida på dagis så vi kan sova lite på dagen och lära känna lillan lite mer. Vi måste ju bestämma oss för ett namn också. Daniel kallar henne för Nea jag tänker mest på om jag tycker hon ska heta Klara.




Ha en underbar dag Kramar från den stoltaste 2 barns mamman.

Inga kommentarer: