04 februari 2008

Liten rapport om tillståndet...

Igår va vi hemma hos Peter, Monica, Emilia och Sandra. Vi fick god mat och Ida och Sandra lekte hela kvällen det e två tjejer som är lika vilda.. Jag gick i deras trappa upp och ner 10 ggr sammanlagt 140 trappsteg sedan va jag trött. Men inga teckan på att det skulle hjälpa förlossningen på traven.

Idag e Ida ledig från dagis så vi är hemma och myser lite. Kl 14 i eftermiddag ska jag gå och få fotmassage av Anna hon har lite punkter som man kan trycka på för att hjälpa till. Gick två gånger hos henne när Ida var försenad och två dagar senare kom Ida. Så vi får väl se. Om inte annat så e det ju skönt. Farmor kommer hit och har Ida så länge dom går nog ut och leker det e det bästa tycker ju ida. Och vem vet en god Semla efter det kanske.

Pehr tror att pricken kommer i morgon
Helena tror pricken kommer på måndag Daniels födelsedag Helena själv är beräknad tills den 15
När tror du?
Jag tror på fredag.
Lämna en kommentar eller skriv ett mail så ska jag lägga upp en lista och så får vi se vem som har rätt. Gärna innan 21 ikväll.

Kram på er från en längtansfull..

3 kommentarer:

Bodil sa...

Hej Karin!
Då tror jag att pricken kommer på onsdag den 6 februari. Och om pricken är en flicka kan hon ju heta Doris som har namnsdag den 6 febr.
Kram på dig från Bodil

Anonym sa...

Hej!!
Jag tror knodden kommer på lördag vid 20-tiden ungefär... Har hon/han inte kommit innan Christer Sjögren har börjat sjunga så tror jag den kommer då!!! Kram Elin

Catharina sa...

Jag tror torsdag - 7 februari. Nån gång på eftermiddagen ;-) Lagom till helgen. Kram kram.