04 februari 2008

Vem får rätt?

Pehr tror Tisdag
Bodil tror på Onsdag
Peter tror Onsdag
Fiona tror Onsdag kväll
Monica tror Torsdag
Catharina tror Torsdag eftermiddag
Jag tror Fredag
Iris tror Fredag 080208
Elin tror på Lördag vid 20 tiden.
Börje tror på Söndag.
Helena tror på Måndag

Hoppas på att det blir någon av oss så jag inte sitter här om en vecka och skriver...
Ha det bra..

Jo vet ni vem som hittade på rackartyg när jag skrev på bloggen i förmiddags? Jo Ida hon stog och diskade vid diskbänken när jag vände mig om när jag var klar med inlägget såg det ut så här.. Hon gjorde det tyst och fint för hon vet att hon inte får sitta där. Kan säga att blöjor suger upp en hel del.

3 kommentarer:

Bodil sa...

Det här har inte morfar lärt henne!
Men det verkar kul.
Kram

Anonym sa...

Alla andra tror fel. Jag vet att det blir på söndag, d v s på lilla söta mormor Iris namnsdag. Det tycker Ida är bäst, det har hon sagt till morfar, för då kan hon bjuda mormor och "Pricken" på tårta samtidigt.
Morfar

Anonym sa...

Ajajaj.... Tisdagen är nästan över...
Då rycker min 20-lapp all världens väg ;)

//Pelle