27 november 2008

Farfar Rolands födelsedag.

I söndags fyllde våran Roland 63 år. Vi bjöds på en underbart god gryta och tårta efteråt. Ida hjälpte farmor i köket med tårtan.







Och så måste jag ju visa några kort på våran goa Klara igen. Nu ställer hon sig mot allt och tycker det är kul att stå. Ida tycker det är spännande när Klara gör nya saker. Klara sover bättre på nätterna nu vaknar inte kl 04:45 som hon gjort tidigare. Så nu börjar min trötthet bli bättre. Just i skrivande stund har hon sovit i 12 timmar utan ett pip.


2 kommentarer:

Olivia sa...

Vad fin hon är Ida! Och kul att se att hon äter tårta! :)))
Och Klara är en charmtroll som vanligt, vilken go tjej!
Visst är det skönt när de sover hela natten... Just nu är Lucas i någon övergångsperiod, så han vaknar mellan 4.30 och 5 varje natt! Och sen somnar om till max 6.00! Tjohooo... gäsp!
Kram på dig!

Olivia sa...

Hej igen!
Mamma kommer på lördag och stannar en vecka! Åh vad jag längtar!!! Hon kommer tillsammans med min bästis och hennes mamma, det ska bli så kul! :)
Pappa stannar däremot hemma, han har för mycket på jobbet. På något sätt är det skönt, för då kan mamma och jag babbla massor, shoppa loss och göra roliga saker! ;-)
Jul ska vi spendera här i Sverige. Det blir nog en dag hos svärisarna och sen får vi se, vi har inte gjort så stora planer än...
Förstår att det kommer att bli kul för Ida i år med jul! Undrar om hon blir rädd för tomten om han kommer förbi?! ;-)
kram kram