26 november 2008

Tylösands SPA

I söndags kom jag hem från en helt underbar SPA helg i Tylösand. Checkade in på fredag eftermiddag och gick nästan direkt på min första behandling som var ansiktet. Så skönt. Sedan blev det bad i olika pooler. Vi gick sedan upp på rummet och fixade iordning oss för kvällen som började med snaps provning. På Tylösand har dom olika tema helger denna var det snaps, inte min favorit men vi fick lära oss en del. Middagen avnjöts efter det och sedan kröp jag i sängen medans några gick och dansade.
Tack Jennie för denna helgen.
Jennie bjöd oss på denna SPA helg.
Jag och Jennie i utomhuspoolen

Snaps provning. Du vet väl att snaps ska serveras rumstepurerad??
Olika dessert viner.
Lördag:
BakisbrudarBadbrudar
Partybrudar
Nästa dag började med ont i huvudet för en del men jag åt frukost med god aptit sedan var det dax för min chillimassagen helt underbart. En god lunch fick vi sedan. Efter blev det bubbelpool, vila, utomhusbad igen, och ett litet vattengympa pass. Sedan blev det vila på rummet innan middagen. Men ikväll blev det dans för alla tjejer..


Och som en liten bonus fick vi se denna man ser ni vem det är?

2 kommentarer:

Bodil sa...

Visst är det Halmstads stolthet - Per Gessle!!! Han gick ju i samma klass som min lillasyster, men det är evigheter sedan.
Kram Bodil

Anonym sa...

Han satt stilla på en stol på mitt jobb, satt och inget gjorde..hehe