08 november 2008

Utmanad

Blev utmanad av Catharina för ett par dagar sedan här kommer svaren

Svara på alla frågor
Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Vilken mat äter du ofta?
Äter väldigt ofta Lax i ugnen lätt att bara slänga in lagar sig själv.

När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?

Olika faktiskt fast nu för tiden har jag alltid något barn att ta hand om istället.

Vart sitter du helst när du bloggar?

Alltid på samma ställe då jag inte har någon laptopp, vid skrivbordet alltså.

Köper du ofta Triss?
Nej men svärfar gör. Häromdagen skrapade jag 225 kr åt honom.

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

USA har jag varit många gånger den bästa gången var när jag och mamma var i Florida.

Vilken TV-kanal tittar du på mest?
3:an och 4.an

Inga kommentarer: