30 januari 2008

BF+2 Ännu ingen bebis..



Nu är det två dagar sedan pricken skulle kommit. Fast under omständigheterna så är det lika bra att den inte kommer förräns i natt kl 01.00 då Daniel har varit symptomfri i 48 timmar. Jag och Ida bor hos Iris vill ju inte att Ida ska få vinterkräksjukan. Och Daniel behöver vila. Det var skönt att få hem lillan från Kvibille. Hon verkar ha haft det hur bra som helst. Det kan man se bildbevis på i Bodils blogg. Skönt att veta att det funkade så bra. Då kan hon vara där lite mer. Idag är hon tillbaka på Dagis det gick bra att lämna henne. Fast det va bara 5 barn av 13 st där många förkylningar just nu tydligen.


Jag har varit på MVC idag och pricken va fixerad och ligger långt ner. Vilket man kan tyda på Sf måttet. Jag och min barnmorska bokade en ny tid till henne nästa onsdag men hon kramades och sa ring när du fått... Så vi får väl se. Här nedan ser ni mina värden och kurvor. Vi får inte in bilden så att den går att förstora. Ni får se det ni kan..





1 kommentar:

Bodil sa...

Jättehärlig bild Karin! Skulle kunna tro att det minst är två därinne.
Kram