28 januari 2008

Idag skulle du ju komma pricken...


Här är det ingen bebis på G..Nu blir det en evig väntan varje dag det e så jobbigt att gå över tiden tycker jag. 9 dagar blev det med Ida vi får se när det blir med denna.


Våran barnfia helg har varit si och så där. Jag va på Esters riktigt roligt men stackars Daniel blev magdålig och va hemma redan vid 21. Så han pendlade mellan toa och sängen hela dagen igår. Jag gick på stan med mamma i stället mysigt. Sedan va jag med uppe hos henne och bubblade badkar och hade det skönt. Och inatt blev det toan för mig också. Inte att rekomendera att spy med en sådan här stor mage. Men det verkar lugnt nu. Skönt att inte Ida är hemma nu när man känner sig lite kass. Men jag saknar henne väldigt mycket. Hon gör en så väldigt glad av att bara finnas. Nu blir det blåbär för min del.

1 kommentar:

Bodil sa...

Vilka fina ranunkler. En riktig vårbukett. Hoppas ni frisknar till snart och att du hinner skaffa krafter inför förlossningen. Ida är en riktig liten gulletös som har anpassat sig otroligt bra även hos oss.
Kram