26 januari 2008

Ida e hos Morfar och Bodil..


Igår kväll åkte hela familjen till Kvibille och hade en trevlig kväll med Lets Dance och god mat. I morse så tog vi det lite lugnt och jag och Ida va ute i ösregnet och lekte en stund och hon hoppade i alla pölar som fanns. Sedan åkte vi fast bara jag och Daniel Ida skulle ju stanna kvar..
Bodil va och jobbade i syaffären just när vi skulle åka så morfar fick ta hand om en ledsen Ida samtidigt som det skulle lagas lunch... Undra hur det gick.. Nu hade det ju passat väldigt bra att pricken kom till världen nu har innan måndag.
Så ikväll ska Daniel hem till Mats och basta med killkompisarna och ha trevligt men Daniel får ju vara nykter. Jag själv ska till Ester och äta middag med kompisar. Hoppas att Ida inte bråkar för mycket med morfar och Bodil...
Saknar dig mammas älskling...

1 kommentar:

Bodil sa...

Tyvärr är det inte ömsesidigt - jag har inte börjat sakna dig ännu. JUST NU LEKER JAG MED MORFARS THEPÅSAR OCH LÄGGER DOM I OLIKA STORA KÄRL. Nu ska jag äta middag för klckan är 16.30 lte drygt.

IDA