23 januari 2008

Utmanad..7 sanningar om mig.

Blev utmanad av styvsystern Catharina att berätta 7 sanningar om mig själv.

1. Har har i vuxen ålder sagt när jag såg ett kort på mig själv från dagis jag vill vara liten och leka igen.

2. Har träffat bebisar och sagt att den e söt när jag inte tyckte det.. Alla bebisar e inte söta.

3. Har suttit framför datorn för mycket det senaste, har ju tusen saker som jag borde göra nu innan bebisen kommer. Kl 15.00 när jag ska hämta Ida så undrar jag vad har jag gjort idag igentligen.

4. Älskar fortfarande oboy vid 32 års ålder.

5. Kan äta godis varje dag och dricker vatten till för att känna mig nyttig.

6. Har lovat mig själv att gå ner 20 kilo innan sommaren kommer. Hur ska det gå till Hjälp...

7. Har nästan bara plast växer hemma nu glömmer bort att vatta riktiga och det va bara 5 st. Men jag har 2 kvar..



Fat det förstås appråpå sanning nr 3 jag har ju bakat idag. Inte så mycket för vi har en liten frys. Men 16 muffins blev det ju.

2 kommentarer:

Anonym sa...

OKEY
Då måste jag köpa hem Oboy till helgen.
Har även lilla Ida börjat med sådana ovanor?

P&K
från "morfar"

Catharina sa...

Men du, man måste ju säga att bebisar är söta även om de inte är det, eller hur. Man kan ju inte säga att "jaha har ni fått barn... Grattis grattis, men den var visst inte så söt". Hehe.

Kul att du hoppade på utmaningen i alla fall. Smart att dricka vatten till godiset :-)

Nu är det snart dags för Pricken att komma ut va? Spännande! Jag tycker ni hade jättefina namn på er lista!! Ida är också fint, och även om det är populärt så blir det speciellt när hennes morfarsmor (blir det va) hette det. Då finns det en fin anledning att heta det!!