10 januari 2008

Regn e så tråkigt.

Dagen började med att Ida pekade på pottan hon ville morgon kissa och det gjorde hon så stolt jag blir. Hon fick ha trosor på sig efter det hon gillade dom. Ville inte ta av sig dom sedan så nu har hon trosor och blöja. Fröknarna måste tycka det ser konstigt ut jag glömde berätta varför det va så.

Regn idag också så jag har gjort ett par bröd bullar som jag ska äta om en stund. Sedan ska jag vila. Har ont i mina ljumskar. Skönt att Ida e på Dagis så hon får leka jag e för stor för att orka leka ordentligt med henne. När jag hämtat henne i Em ska vi träffa Adam och hans mamma på Kungsmässan och sedan ska dom följa med hit hem och leka en stund.

1 kommentar:

Catharina sa...

Hej och tack för din kommentar! Nu börjar det snart bli dags va :-) Superspännande! Vad duktig Ida är, och vad hon växer... Som Hanna sade: Va, är det samma som låg i babyliften på ert bröllop?! Då var hon inte så stor - kanske att det var hennes första fest till och med :-)