21 januari 2010

Igår så fyllde ju Sofi år vi var där på middag och kladdkaka, Ida åt som bara den. Så i år blir det nog en kladdkaka när hon fyller år. Vi hade en mycket trevlig kväll.


Födelsedags barnet

Kusinerna

Inte lätt att få 4 glada kusiner på ett kort....

Vårat lilla troll

Ett bestämmt troll.


I ett par veckor så har mormor kommit till oss på morgonen när jag jobbat så Daniel ska slippa ta kärran till dagis så tidigt, i all snö som fortfarande ligger på gångbanorna. Jag lämnar dom med bilen när jag kommer hem. Idag tänkte jag att jag skulle testa att hämta dom med kärran.. Och det vill jag säga både tungt,halt,svårt och jobbigt var det..

Klara mindre nöjd, Ida somnade som en stock

1 kommentar:

Unknown sa...

Hmmm.... Är det så att vi träffats på Kokosnötens sommaravslutning samt på Gustavs kalas?