04 januari 2010

Lite mellandags REA..

Handlat har vi ju inte gjort på ett tag. Så när vi ändå skulle hämta pencillin till Klara på lördagen så tog jag och Ida en sväng in på Pilutta som startade sin REA. Vi hade ju presentkort att handla för. Julklapp till tjejerna från Fågelsången. Vi hittade bra kläder till både Ida och Klara.

Vi var inne på blomsteraffären också där Ida valde härliga röda tulpaner till Charlotte som vi skulle på kalas hos på kvällen.

Hos Håkan och Charlotte bjöds det på en underbart god kalkon och tårta förstås. Ida älskar ju som sagt att vara med att göra tårtan, ta fram den och sedan sjunga, då ska hon stå på en stol... Men sedan att äta tårtan har vi märkt att det e inte så noga.

Jonna, Ida och Klara hade full show för oss alla. Jonna sjöng, Ida dansade och Klara lite både och. Det var helt underbart.




Jag är som inläggets tid förtäljer på jobbet och korten har jag hemma så de lägger jag ut när jag är hemma igen.

Inga kommentarer: