07 januari 2010


Idag skulle vi åka till IKEA med farfar Roland och köpa paket till en liten tös som fyller år på Lördag. Lilla Elsa har fått eget rum så hon önskar sig inredning. Eller hennes mamma kanske...

Väl där så hittade vi det som vi skulle sedan lunch köttbullar såklart och sedan mjukglass.


Efer detta besök så åkte vi hem till Iris och lämnade Klara där för hennes vila medan jag och Ida begav oss till jordbacken föe snowracer och pulka date med Theresa och William. OJ OJ vad kul vi hadde. Efter två timmar sa Ida jag har slut på min energi. Hem till mormor som stod redo med varm choklad och plättar.

1 kommentar:

Bodil sa...

Förstår att varm choklad och plättar smakar bra efter en sådan härlig utedag. Underbart att barnen har möjlighet att leka så i snön.
Och Karin, jag ser att det har inhandlats grönt porslin för att matcha med gardinerna förstår jag. Du är ju för kul. Det kommer att bli hur fräsch som helst.
Kram Bodil