29 januari 2010

natt 2 av 3

Då var jag på jobbet igen då. Förra natten var mycket att göra jag hade hand om de nyopererade på uppvaket så det var fullt ös hela natten. Men jag fick min belöning på morgon kvisten då jag fick se en liten 3 timmars bebis. Så söt.

Sedan blev det hem med bilen i halkan där mormor väntade med två påklädda barn som jag lämnade på dagis. Jag landade tungt på kudden sedan vill jag lova.

Efter middagen åkte Daniel och Ida till fam Gustavsson där Peter och Daniel skulle ut och gå.. Skulle vara hemma med bilen lagom tills Ida skulle sova. Men med lite miss i planeringen så slutade det med att jag fick ta Rolands bil ut till Vallda för att ta bilen till jobbet. Lite stressig blev det...

Hemma lämnade jag världens bästa svärföräldrar som tapetserar åt mig.. Nyfiken går jag här på jobbet och undrar hur långt dom kom....Fint det blev
Lite fulare innan

Inga kommentarer: