20 januari 2010

Uppdate från Blåklintsvägen

Grattis Syster/faster/svägerskan Sofi på födelsedagen. Vi kommer ikväll.


Idag har jag lämnat det godaste jag har på dagis efter en kämpig natt. Ida vill då och då prova att sova utan blöja och en sådan natt var inatt. Vi har kissat tre gången och tillslut åkte blöjan på då hon hade svårt att somna om efter ett toa besök. Klara ville sova i våran säng hela natten och vägrar ligga stilla.. Så det ska bli så skönt att få sova nu så jag orkar jobba inatt.


Igår kväll var jag och fikade med Jenny i KBA mycket mysigt. Idag ska jag till tandläkaren kl 11 får bli hem och vila efteråt igen. Innan vi ska till Sofi på lite mat på hennes födelsedag.

Bodil har tyvärr fått en ny propp i lungan och inlagd på Halmstad och väntar på en tid att få ett filter inopererat så propparna inte kan nå lungan. Detta kommer göras på MAS. Dumma cancer.....

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh, känner igen det där fasandsfulla springandet till toaletten när de skall kissa nattetid, hela natten blir helt sönderhackad. Min son hade en period för ett tag sedan, han var helt slut på morgonen när han skulle till dagis...

Läser att ni bor i Fjärås, trevligt, jag bor i Kungsbacka, då har vi inte så långt ifrån varandra.

Må så gott,
Mvh camilla

PS. beklagar om det tråkiga beskedet om Bodil