15 november 2009

Helgerna går för fort..

När vi vaknat, ätit båade frukost och lunch, så bar det av till Kållered hela familjen skulle på shopping.. Coop, Rusta, Godishavet, IKEA, Coop igen. På Ikea hade vi tänkt att Ida skulle vara på leklandet med som ni ser tog vi affärena i lite fel ordning. Köpa en godis påse och sedan inte få äta den.. Nepp Ida satt i vagnen på Ikea och åt godis.

Vi var ute efter en förvaringsmöbel till mössor, vantar och annat som ska vara lätt att få tag i. Finns ju inget värre än att stå och rota och saker bara trillar och allt blir bara kaos..

Lite saker fick vi handlat och jag och Daniel la oss inte förrän 1 inatt det är ju så kul att fixa här hemma..

Tvättlina, färg och något slags golv var också saker vi behövde nu när pannrummet ska bli ved förråd.
Allt gick ju inte att fixa i går, så jag och Ida har varit på
Coop och Ikea idag igen...Idag tog vi vägen förbi Jonna och tog med henne till Ikea. Det är väldigt mysigt att ha hand om dom två själv. Jag är allt en stolt Gudmor och Mamma när jag kommer med dom två i mina händer. Dom var på leklandet medans jag handlade och efteråt satt vi och åt glass..

Så nu har vi en fin fin förvaringsmöbel lite större än vi tänkt men väldigt bra.

Spegel skjutdörrarna som fanns här finns inte längre, blev så bra när vi tog bort dem. Nu vet vi hur vi ska ha det i hall delen så nu ska vi bara tapetsera...

Inga kommentarer: