11 november 2009

Konstig tisdag

Sagostund på fyren började våran tisdag med jag och Ida gick dit medans Klara var kvar hos mormor. Och efter vi ätit lunch och Klara sovit begav vi oss i ösregnet ner för att handla mat och sedan åka hem. Fick besked om att det finns vatten men inget varmt och ingen värme ännu. Men bara man har vatten så går ju allt.

Kvällen avlöpte med middag och allmänt mys. Just när jag satt och matade tjejrna vid tio i sju så kom jag på att jag skulle vara hos Linda för 20 minuter sedan på tjejfika så det blev att komma ur myskläderna och iväg tur hon bor ett par gator bort.


Väl där fick jag årets första glögg och sedan lite mer fika med kakor. 3 små kill bebisar fanns det att gosa med en 8 veckors (Hugo) en 12 veckors och en 7 månaders.

När jag kom hem somnade jag rätt fort så att säga idag blir det dagis. Jag ska sova jobb inatt.

Inga kommentarer: