12 november 2009

Idag har tjejerna varit på dagis det var ett par dagar sedan men lämningen gick utmärkt ändå.. Ida sa att hon skulle vara där många timmar.
När jag kom hem igen så blev det inte så mycket vilat. Daniel och Karl-Axel kom hem och skulle sätta på Värmen. Men när det var gjort så somnade jag gott och vaknde halv 3.
Tog mig en VARM dusch och hämtade sedan tjejerna. Ida blev helt knäckt när jag kom dom var mitt uppe i en rolig lek. Jag skulle inte komma nu och hon hade inte varit där länge alls. Lilla Ida jag tyckte riktit synd om henne. Men väl hemma så satt vi i soffan och läsate om bolstaven J som i Jonna och X boken då blev hon lite glad.

Båda tjejerna somnade tidigt försöker se till att det blir så när dom sak upp tidigt.

Nu sitter jag på jobbet och ska väl jobba lite..

Inga kommentarer: