24 november 2009




Måndag morgon lite trött tjejerna sov oroligt.. Jag och Klara gick upp vid 6 tiden. Medans hon såg på mamma mia låtar på datorn gjorde jag mig iordning. Åt frukost och väckte Ida kl 7 så hon inte skulle vara för trött på dagis. Då blev det lite bråttom jag skulle ju lämna dom kl 7:20 hande jag tänkt.

Jag satt i bilen igen 7:28 lite stressad var jag men det gick, jag kom i tid till Sahlgrenska och kursen som var mycket intressant. Mycket kli i bena hade jag förstås inte alls van vid att sitta en hel dag.

Hem och hämtade tjejerna och gav dom lite mat för att inte vara för trötta när vi skulle till farfar Roland på kalas. Mycket god mat och tårta fick vi. Så mysigt så.


Klara var inte så giv mild med kramarna när alla från Skällinge kom den enda som fick en kram var gudfar Lasse.


Idag sitter jag uppe själv och äter god mys frukost som Daniel gjort till mig. De två trötta tjejrna ska jag snart väcka. Idag blir det kurs igen och ikväll ska vi till dagis. Varje år går dom fackel tåg till skogen och träffar tomten och lämnar sina önknselistor och sedan är det fika på dagis gården.

Inga kommentarer: