11 oktober 2009

34 år gammal

När jag vaknade igår så åkte jag och Ida och handlade till mitt kalas. När vi kom hem så blev det klädbyte och in till Måns som hade 3-årskalas.
Jag hade en lugn natt på jobbet så efter jag bjudit jobbarkompisar på lite glass så tog jag två komp timmar och åkte hem vid 5 tiden.



Så då ännu en födelsedag avklarad. Så här många timmar har jag nog inte varit vaken på någon födelsedag tidigare. 6 somnade jag i morse och vaknade någon gång efter 10. Då familjen kom och till mig i källaren med fin sång och sedan frukost i nya soffan.



Sedan var det fixa fixa som gällde kl 14 skulle ju gästerna komma. Så det blev lite att städa och sedan hacka grönsaker till Tacosen. Allt var klart till gästerna kom skönt. En riktigt lyckad födelsedag har jag haft. Många fina paketer och även en tidig julklapp.
Morfar och Bodil kom också så nu när vi inte kan gå på skattjakt i Kvibille fick skattjakten komma hit. Det tyckte alla barn var väldigt roligt och gott. Det som Ida och Klara inte hann äta upp ikväll ligger nu gott i våra magar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en trevlig kalas!
Kram till er alla från vi på Fågelsången.

Alice sa...

Ja tack! Vi ska flytta ut till vilshärad och bygga ett nytt året runt hus på samma ställe som vi har vår sommarstuga. Men det blir inte klart förens nästa höst så vi ska bo kvar här i stan denna vintern och våren med.
Kram kram