24 oktober 2009

Fredagen började med att Ida kom bärandes på ett kort på sin kompis Hugo. Jag saknar honom så det blev ju till att ringa och fråga om vi kunde leka. Och leka blev det. Efter att vi varit hos gammelmormor och lämnat en tröja som behöver bli större och fikat glass så begav vi oss.

Vi träffade Jessika, Hugo och Emil på leklandet i kållered där dom lekte i två timmar. Luchen blev på IKEA korvar 5 kr stycket billigt. Sedan ville dom leka på leklandet på IKEA också och det är ju gratis så det var ju bara att släppa in dom. Jessika, jag och de små gick en timme och hittade lite smått..

När vi sedan åkte hem vid tre tiden så hade jag två grymt trötta tjejer med mig hem.
Så när Måns kom och ville leka så blev det en väldigt kort stund Ida orkade helt enkelt inte...

Så det blev tidiga sängen för töserna och mysigt fredagsmys för oss.
Klara har haft lite förkylningsastma hela dagen jobbigt för henne.

Idag väntas stugan för Daniel, Ida och Klara jag ska på 30 års fest ute i Skärhamn..


P:S Jag ska få ett nytt kusin barn att tycka om i MAJ grattis Anna och Isse

Inga kommentarer: