10 oktober 2009

Nya soffan har kommit!!!

När vi vaknade imorse var det kallat så jag skickade ner Daniel att elda. När vi tjejer gick upp var det mysigt varmt och smattrade nere i brasan.
Efter jag lämnat tjejerna gick jag hem och somnade som en stock.

När jag vaknade blev det en tur till IKEA för att boka sofforna så dom inte skulle ta slut.

Hem igen och somnade åter igen som en stock när jag vaknade så var farmor och farfar hemma och tapetserade klart det sista. Det blev så fint.
När jag hämtat Ida och Klara åkte vi till Iris för att kolla till henne då hon gjorde sin knä operation i Torsdags. Ida tyckte att mormor gick lite lustigt.

När vi kom hem så hade vi fredagsmys. Med popcorn faktiskt jag städade lite för att soffan skulle kunna ställas på plats. Daniel, Joel och Martin kom med soffan och ställe upp den det blev så bra. Äntligen kan vi slappa lite i vårat V-rum.

Japp så har dagen varit och nu sitter jag på jobbet och vi har det lungt.

Inga kommentarer: