02 oktober 2009

När jag kom hem på morgonen var hela familjen vaken och hur goa som helst. Ida och jag tog bilen till dagis medans Klara och D badade. Sedan somnade jag så gott. Daniel och Klara åkte på utflykt och kom hem när jag just vaknat. Daniel och Klara sov middag medans jag packade ihop mig själv för att åka till Kvibille och äta lunch med pappa och sedan åka in till Bodil.

Det var så skönt att se Bodil så pigg hon såg ut men ett par slangar fanns där allt. Ida och Klaras teckningar hamnade på garderoben på hennes rum. När vi åkte hem igen vid 5 tiden skulle hon bli av med 3 slangar.

Jag och pappa tog vägen förbi Wapnö mejeri där vi såg kossor mjölkas och en liten nyfödd kalv max 5 min gammal. Det var väldigt mysigt med lite pappa tid.

När jag kom hem var Ida på lekplatsen med Nettan och Måns. Hon kom hem väldigt kall och mammig lite i sju då mös vi framför tv med brasan smattrandes. Även fast Klara sovit midag till 4 somnade hon tidigt. Undrar ifall hon sover hemma just nu...

Inga kommentarer: